Przejdź do głównej zawartości

Pomoc dla Marcinka

Marcinek jest bardzo chory i potrzebuje pomocy wielu ludzi aby mógł się cieszyć z dzieciństwa. O nim, jego chorobie i walce z nią możne przeczytać TU.
Ja przekazałam na specjalne aukcje, które będą wystawiane na allegro na koncie taty Marcinka  -Tomasza Sporka, dwie moje prace: dużą sowę i chmurkę którą wyjątkowo zrobiłam dla siebie ;) ale która  na pewno będzie lepiej wyglądał w domu osoby która ją kupi ;D. 
Wszystkie aukcje można zobaczyć TU



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biedronki-fusetki

Nie było mnie tu już baaardzo dawno ale to nie znaczy że pożegnałam się ze szkłem. Czas powrócić z nowymi rzeczami ;). Dziś maleńkie fusetki z kształcie biedronek. Pozdrawiam :)

Owocowe podkładki

Tym razem w roli podkładek owoce ;)

Łapki

Witam Małe fusetki w kształcie łapek.  Pozdrawiam