Przejdź do głównej zawartości

Serduszka

Miseczki w kształcie serduszek :).











Komentarze

  1. Śliczne :-))) W jakich cenach te miseczki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Moniko, interesuje mnie coś ze szkła w takie kropeczki np, większa miska na sałatkę i dzbanek, a najlepiej cała zastawa :),mogę płacić w ratach :), czy jest możliwe spotkać się w pracownii w dworku i porozmawiać o tym, o pani wystawie i cenach?Proszę o odpis na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biedronki-fusetki

Nie było mnie tu już baaardzo dawno ale to nie znaczy że pożegnałam się ze szkłem. Czas powrócić z nowymi rzeczami ;). Dziś maleńkie fusetki z kształcie biedronek. Pozdrawiam :)

Owocowe podkładki

Tym razem w roli podkładek owoce ;)

Łapki

Witam Małe fusetki w kształcie łapek.  Pozdrawiam