Przejdź do głównej zawartości

Miseczki origami

"Misa origami" tak w wolnym tłumaczeniu ) nazywa się foremka na której robię te miseczki. Przywędrowała do mnie razem z formami pod podstawki pod łyżki. Moje pierwsze wrażenie kiedy ją zobaczyłam było straszne. Kiedyś już kupiłam gotową foremkę z tak stromymi brzegami i nic ma niej nie robię bo szkło nie układa się tak trzeba. Pomyślałam że teraz też tak będzie. Szkło krzywo spłynie, brzegi się zawiną...Nic z tych rzeczy. Muszę przyznać że jest zrobiona bardzo fachowo ;)))) I bardzo się z tego cieszę bo miseczki zrobione na tej foremce są naprawdę fajne.













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biedronki-fusetki

Nie było mnie tu już baaardzo dawno ale to nie znaczy że pożegnałam się ze szkłem. Czas powrócić z nowymi rzeczami ;). Dziś maleńkie fusetki z kształcie biedronek. Pozdrawiam :)

Owocowe podkładki

Tym razem w roli podkładek owoce ;)

Łapki

Witam Małe fusetki w kształcie łapek.  Pozdrawiam