Przejdź do głównej zawartości

Podstawka pod łyżkę

Mało jest nowo zakupionych rzeczy z których jestem naprawdę zadowolona do chwili kiedy je zobaczę. A jeżeli kupuję coś w sklepie internetowych który swoje siedzibę ma za oceanem ;) prawdopodobieństwo że ucieszę się po otwarciu paczki jest malutkie.
Na przesyłkę z tą foremką czekałam baaardzo długo. Ale warto było :).
Podstawka pod łyżkę, chochlę  jest naprawdę  udana ;)))). Jest na tyle duża że można na niej położyć długą nalewkę i na tyle stabilna że nie wywróci się pod ciężarem łopodki kuchennej.
 Przyznam ze podchodzę raczej sceptycznie do takich "wynalazków" ale muszę sobie taką zrobić do własnej kuchni :D









Komentarze

  1. Szkoda tylko że mam tylko jedną foremkę pod tę podstawkę bo strasznie są drogie ;). A z "rozmnożeniem" mogą być kłopoty bo to chińska myśl techniczna ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biedronki-fusetki

Nie było mnie tu już baaardzo dawno ale to nie znaczy że pożegnałam się ze szkłem. Czas powrócić z nowymi rzeczami ;). Dziś maleńkie fusetki z kształcie biedronek. Pozdrawiam :)

Owocowe podkładki

Tym razem w roli podkładek owoce ;)

Łapki

Witam Małe fusetki w kształcie łapek.  Pozdrawiam